środa, 1 kwietnia 2020

ANONIMOWA DZIEWCZYNA | GREER HENDRICKS, SARAH PEKANNEN

Jessica jest młodą dziewczyną, pracującą jako wizażystka. Pewnego razu zgłasza się do badania psychologicznego. Kobieta jest przekonana, że odpowie tylko na kilka pytań i dostanie sowite wynagrodzenie. Tak się jednak nie dzieje. Tajemnicza dr Shields wdraża ją do drugiego etapu badania, w którym wymaga od niej wykonywania podejrzanych poleceń: ubierania się wg jej zaleceń, flirtowania z facetami. Sesje badawcze stają się coraz mniej komfortowe. W końcu Jessica chce się wyrwać spod skrzydeł doktor Shields, ponieważ nie potrafi odróżnić już swojego prawdziwego życia od jej manipulacji. Czy to będzie możliwe?

#anonimowadziewczyna to książka, która bardzo mi się podobała. Autorki miały świetny pomysł na fabułę, wydaje mi się też, że bardzo dobrze poprowadziły bohaterów. Książka jest bardzo wciągająca, przeczytałam ja szybko jak na mnie. Możliwe, że nie do końca rozumiałam ten psychologiczny bełkot, ale jakoś bardzo mnie to nie zraża. Od początku miałam wrażenie, że dr Schields to jakaś psychopatka, no cóż, chyba się nie pomyliłam. A Jessica to dowód, że czasem trzeba odpuścić z kasą, nawet jeśli jest jak potrzebna, gdyż można się wtedy wpakować w jeszcze większe bagno. Ogólnie rzecz biorąc, polecam książkę. "Anonimowa dziewczyna" to świetny, wciągający thriller, który czyta się jednym tchem.

4 komentarze:

  1. brzmi ciekawie ;) z chęcią przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka gość już w mojej biblioteczce, więc prędzej, czy później na pewno ją przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam. Moim zdaniem rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo intrygujący opis :) zachęcił mnie do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ , Blogger