środa, 20 listopada 2019

PASAŻER NA GAPĘ | ADRIAN BEDNAREK


„Pasażer na gapę” to pierwsza powieść Adriana Bednarka po jaką miałam przyjemność sięgnąć. W tej książce poznajemy historię Maćka, zamkniętego w psychiatryku chłopaka, który planuje ucieczkę, ponieważ chce wrócić do swojej ukochanej. Niestety, pech chciał, że dobę przed planowaną ucieczką do jego pokoju dołącza Nowy. Chcąc nie chcąc, młody chłopak musi zabrać go ze sobą. Jak skończy się ucieczka z nowo poznanym facetem?

źródło: własne

Historia jak dla mnie jest całkiem oryginalna, przyznaję, że nie czytałam jeszcze książki z podobną fabułą (chyba, bo tyle się ich przewinęło w moim życiu). Mamy tutaj blokowiska, młodych ludzi z dużym bagażem doświadczeń, głównie tych negatywnych, chcących wyrwać się z biedoty, mamy dorosłych, którzy chcieliby, aby ich dzieci spotkał lepszy los, mamy zdradzonego mężczyznę, który traci zmysły, detektywa, który ma po uszy pracy za psie pieniądze i parę, która kocha się na zabój.

Adrian Bednarek dał nam intrygujących bohaterów(z których najbardziej polubiłam Magdę, silną psychicznie kobietę, kochającą adrenalinę), których po kilku pierwszych stronach wrzucił w wir szalonej akcji, dał ciekawą fabułę, dobrze skonstruowaną powieść i mrożące krew w żyłach sceny morderstw. Właśnie one wzbudziły we mnie pewne pytanie - czy z samym autorem jest wszystko w porządku? Powieść bardzo mi się podobała i gdyby nie nadmiar obowiązków przeczytałabym ją dużo szybciej. Była wciągająca, pochłaniająca, chciałam jak najszybciej dowiedzieć się, jak cała historia się skończy. Z czystym sumieniem mogę polecić Wam „Pasażera na gapę”, o ile jeszcze nie czytaliście tej powieści, a ja zabieram się za kolejne książki autora!

16 komentarzy:

  1. Opis brzmi intrygująco, opinia zachęca, więc będę chciała tą książkę przeczytać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zachęciłam. Uważam, ze warto poświęcić jej kilka godzin :)

      Usuń
  2. Dzięki Twojej recenzji, jestem zdecydowanie na tak, jeśli chodzi o lekturę tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zdecydowanie warto po nią sięgnąć :)

      Usuń
  3. Faktycznie historia jest oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na fabułę jest świetny. A skoro z Twoich słów wynika, że i wykonanie całkiem w porządku, to chętnie przyglądnę się nieco dokładniej tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest na mojej liście książek, które muszę jak najszybciej przeczytać 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecasz, zatem zanotuje tytuł i będę miała na uwadze 💙📖
    Zapraszam na nowy post na moim blogu 📝
    Pozdrawiam cieplutko na miły weekend 🙋🌻☕🍧🍁

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa tematyka. Chyba jeszcze nie czytałam podobnej książki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ , Blogger