poniedziałek, 9 grudnia 2019

SKAZANY NA ZŁO | ADRIAN BEDNAREK


„Skazany na zło” to druga powieść Adriana Bednarka, którą miałam okazję przeczytać. Po świetnym „Pasażerze na gapę” stwierdziłam, że chcę zobaczyć, co dalej proponuje autor czytelnikowi, czy to aby nie jednorazowy zachwyt.

Mój instagram

Wiktor ma kochającą żonę, dom na kredyt, który powoli spłaca, prowadzi niecodzienny biznes z najlepszym kumplem i ma problem z nadużywaniem alkoholu. Pech chce, że znajduje go chętna dziewczyna, z którą idzie do łóżka. Kilka randek później dziewczyna umiera w niewyjaśnionych okolicznościach, Wiktor staje przed dylematem, co zrobić z jej ciałem, a całe zajście zostaje uwiecznione przez psychopatycznego Reżysera. I tutaj zaczyna się ostra jazda…

Wiktor to bardzo ciekawy bohater. Z jednej strony ma wszystko, z drugiej pakuje się w bezsensowny romans, który niszczy mu życie. Musi przekroczyć własne granice, z jednej strony łamie go strach, z drugiej nie brak mu odwagi i determinacji, doskonale planuje swoje działania, podobnie jak Reżyser. Powieść pokazuje, jak jedna zła decyzja może wpłynąć na względnie dobrego człowieka i zamienić go w totalnie złą istotę. „Skazany na zło” jest świetnie skonstruowanym thrillerem, w którym nie brakuje ciekawych bohaterów, akcji, dobrze przemyślanej fabuły, dreszczyku emocji i tego wyczekiwania, ciekawości, chęci rozszyfrowania całej historii, które popychają czytelnika do przewracania strony za stroną. A na końcu? Już raz się przekonałam, że Adrian Bednarek doskonale wyprowadza czytelnika w pole, a dzięki lekturze „Skazanego…” przekonałam się o tym powtórnie! Jednak samo czytanie nie wciągnęło mnie tak, jak przypadku „Pasażera…”. Nie jest to wina książki, a raczej moja. Odkładanie książki co minutę i wracanie do niej po jakimś czasie nie jest wcale dobre dla historii i zainteresowania czytelnika – życie!

Słowem podsumowania – gorąco polecam powieść „Skazany na zło” Adriana Bednarka! Na pewno będziecie się przy niej świetnie bawić!


9 komentarzy:

  1. Nie znam jeszcze twórczości pana Bednarka, ale mam w planach zapoznanie się z tą książką ;). Mam nadzieję, że i mnie nie zawiedzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu zapoznać się z twórczością Bednara. Tyle osób mi już go zachowało.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam opis fabuły i miałam moment "WTF" :D Opis wskazuje na poważnie pokręconą akcję, a skoro jeszcze książke tak zachwalasz, to ja się na to piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przeczytam tę książkę. Mam na nią ochotę już od dłuższego czasu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecalam sobie, ze poznam twórczość tego autora

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tego autora w planach. Po Twojej recenzji myślę, że mi również się spodoba :)
    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie czytałam jego książek, ale mam w najbliższych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już jeden tytuł tego autora na liście, a teraz i ten poczeka w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ , Blogger