czwartek, 21 lutego 2019

CZYTAJMY WSPÓLNIE!


Czytanie książek to wyjątkowe hobby, wyjątkowe spędzanie czasu, jednak kojarzy się głównie z ciszą, samotnością potrzebną do skupienia. Ale tak nie jest. Czytając książki człowiek nie jest samotny. Dzieli tę pasję z wieloma innymi, podobnymi do siebie czytelnikami. Dlatego właśnie dołączyłam do wyzwania zorganizowanego przez Naćpana książkami oraz Rosemary czyta.

Blogerzy i wyzwania, które organizują dla siebie i innych, pokazują, jak dużą społecznością jesteśmy - w bloggsferze, na instagramie, facebooku czy YouTubie. Wszędzie jesteśmy, budujemy nasz czytelniczy świat, wspieramy się, kibicujemy i jeszcze bardziej przeżywamy, doceniamy i z dużo większą przyjemnością czytamy!

Jeśli ktokolwiek zainteresowany jest wyzwaniem, w ramach którego czytać będziemy najnowszą powieść Nicholasa Sparksa Z każdym oddechem, zapraszam do kontaktu z Naćpana książkami! Wszystko zostanie Wam klarownie wyjaśnione, a my będziemy mogli cieszyć się kolejnym uczestnikiem :)

Justyna

25 komentarzy:

  1. O zabawie słyszałam ale tym razem się nie zgłoszę, ponieważ już czytałam tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze nie miałam styczności z tą powieścią, dlatego chętnie biorę udział :)

      Usuń
  2. Mnie na razie nie ciągnie do Sparksa, więc z wyzwania nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym wyzwaniu czytelniczym. Pomysł fajny, ale nie cierpię książek pana Sparksa, więc nie dołączę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo podoba się ten pomysł :) ooo nie lubisz Sparksa? Cóż, każdy ma swój gust, także życzę by następnym razem w takim wyzwaniu wzięła udział książka, którą chętnie przeczytasz! :)

      Usuń
    2. Wiem, wiem, jestem jedną z nielicznych osób, które nie lubią twórczości tego autora ;). Jak będzie wyzwanie z jakąś książką w moich klimatach, to chętnie się przyłączę...

      Usuń
  4. Słyszałam o tym wyzwaniu i jeszcze nie jestem do końca przekonana, czy się przyłączyć, ale Tobie życzę powodzenia i dobrej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że będzie mi się dobrze czytało i że zabawa będzie fantastyczna, a co więcej - zintegruje się z innymi blogerami :)

      Usuń
  5. Tak właściwie ja nie jestem organizatorką, to był pomysł tylko i wyłącznie Naćpanej Książkami, ja po prostu byłam pierwszą, która dołączyła :) Nie chcę odbierac jej zaszczytów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem wybierałyście książkę, przynajmniej tak wyczytałam :)

      Usuń
  6. Idea sama w sobie jest super, ale okres kiedy namiętnie czytywałam Sparksa już minął. Nie wykluczam jednak, że następnym razem mogę się skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze mam kilka powieści Sparksa do przeczytania, dlatego można połączyć przyjemne czytanie z tym wyzwaniem :)

      Usuń
  7. Na razie jeszcze nie sięgam po Sparksa, ale kiedyś na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kiedyś sięgnąć, bardzo ładne historie miłosne pisze :)

      Usuń
  8. nie czytam tego autora nie pasuje mi klimat jego dzieł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust, miłego czytania innych powieści! :)

      Usuń
  9. Lubię autora, ale pozycji nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. nie czytałam nic Sparksa, ale jakoś mnie nie pociąga do jego książek :P tym razem odpuszczę, ale inicjatywa świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust, ja na przykład nie lubię ciężkich książek, często ich nie rozumiem, może słaba wyobraźnia, czy mózg, nie wiem :D może następnym razem będzie coś również dla Ciebie!

      Usuń
  11. Słyszałam o tej akcji i bardzo mi się podoba, ale teraz niestety nie dam rady wziąć w niej udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! Powodzenia :) Chciałabym, ale teraz mój czas zajmują lektury szkolne :(

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie studia, dziecko, ale chwile dla książki tez udaje się znaleźć :)

      Usuń

Copyright © 2016 Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ , Blogger