środa, 30 stycznia 2019

WITAJCIE!


Długo zastanawiałam się, jak zacząć. Jak Was powitać, by nie było zbyt banalnie, ponieważ zwykłych powitalnych postów pewnie macie już dosyć. Ale jak zacząć, by było autentycznie, a jednocześnie zachęcająco? Co Wam napisać, byście zostali ze mną na dłużej?
Nie znalazłam odpowiedzi na to pytanie, która jednocześnie nie byłaby kopią istniejących już blogów. Dlatego też stwierdziłam, że pozostawię decyzję tylko Wam. Mogę Was zapewnić, że w przeciwieństwie do powitania - nie będzie banalnie.

O czym będzie blog?
O przeczytanych przeze mnie książkach. O obejrzanych filmach i serialach. O wynikających z tego odczuciach. O powieściach, po które warto sięgnąć, ale też o tych, które czytelnicy powinni omijać szerokim łukiem. O filmach, dla których niezaprzeczalnie trzeba poświęcić parę godzin i serialach, w których można przepaść. 

Czego na blogu nie będzie?
Nie będzie czytania i oglądania na wyścigi. Nie będzie pisania recenzji na wyścigi. Po prostu nie mam na to czasu. Inne obowiązki niestety, lub stety, na to nie pozwalają. Nie będzie sztuczności, nie będzie zabiegania o niekonstruktywne komentarze czy lajki w tempie "na łeb, na szyję".

Czym będzie blog?
Blog przede wszystkim będzie moim hobby. Ma być rozwinięciem tego, co lubię robić - pisać, czytać, oglądać. Chciałabym również, by był czymś ciekawym i interesującym dla Was - czytelników. Mam nadzieję, że uda mi się tego dokonać. Mam również nadzieję, że uda mi się dodawać posty w miarę regularnie, ale nie mogę niczego zagwarantować (czyt. obowiązki).

Portale społecznościowe, promocja?
Na ten czas nie wróżę swojemu blogowi tak świetlanej przyszłości, jak fanpage na facebooku, instagram, czy współpraca recenzencka z wydawnictwami. Jednak jeśli by do tego doszło, na pewno nie powiem nie. 

Co będę czytać i oglądać?
Praktycznie wszystko. Precyzując - na pewno nie uda mi się obejrzeć wszystkich  nakręconych filmów i przeczytać wszystkich napisanych do tej pory książek, bo życie jest na to zbyt krótkie. Potrzebowałabym ich na to co najmniej kilka. Mówiąc wszystko, mam na myśli to, że będę czytać i oglądać to, na co przyjdzie mi ochota. Nie mam żadnego konkretnego gatunku, więc w filmach, jak i w książkach przebieram pomiędzy kryminałami, młodzieżówkami, obyczajówkami, thrillerami czy fantasy. 
Nie będzie również określonego przedziału czasowego - będę podróżować od klasyki, po powieści i filmy z obecnych lat. 

Własna biblioteczka?
Nie, nie kolekcjonuję wydań tradycyjnych, nie jestem "okładkową sroką", nie posiadam własnej biblioteczki w domu. Jest to uwarunkowane brakiem pieniędzy, a także brakiem miejsca. Wszystko, co dotąd czytałam, miałam wypożyczone z biblioteki, lub znajdowało się na moim czytniku - ukochanym Kindlu. Aktualnie polegam tylko na czytniku, dlatego będzie to małą przeszkodą, jeśli chodzi o dodawanie zdjęć do wpisów. Ale może jakoś temu zaradzimy. 

A teraz czas na najbardziej banalną część - przedstawienie się autorki. 
Na imię mam Justyna i za parę dni kończę 23 lata. Początkiem tygodnia obroniłam swój projekt dyplomowy i zdobyłam tytuł inżyniera architekta. W planach mam studia magisterskie, ale zostało mi do nich trochę czasu, który zamierzam poświęcić na czytanie i pisanie. Ponadto jestem częścią cudownej rodzinki - mam kochanego męża oraz ośmiomiesięczną córeczkę (już wiecie, co mam na myśli pisząc "obowiązki").

O mnie tyle. Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i zaintrygowani - zostaniecie.

Jeszcze raz witam i zapraszam!

Justyna

8 komentarzy:

  1. Witaj w blogosferze :) Ja zawitałam do tej społeczności w sumie przypadkowo, myślałam, że na chwilę.. ale ta chwila trwa już niemal 6 lat :) rozwijam swoje pasję, piszę kiedy mam czas i chęć i to jest fajne., nic na wyścigi! Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za serdeczne przywitanie! Mam nadzieje, że zostanę na dłużej i zawsze będzie bez presji, bo jednak kochana rodzinka i obowiązki pochłaniają większość czasu i na czytanie, i na pisanie. To już moje drugie podejście właściwie, wcześniej pisałam ok. 2 lat ale też z długimi przerwami i to mnie trochę zdemotywowało :)

      Usuń
  2. Witaj, będę zaglądać jak ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję bardzo, mam nadzieję, że będzie szło całkiem nieźle :)

      Usuń
  3. Witam serdecznie i zapraszamy w nasze, blogerskie progi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w blogosferze. Doskonale Cię rozumiem z tymi obowiązkami (ja mam dwójkę małych dzieci i pracę na pełen etat, więc czasem naprawdę ciężko znaleźć czas na czytanie, a co dopiero na blogowanie)... Ale przede wszystkim robię to na co mam ochotę i do niczego się nie zmuszam, bo w końcu to ma być przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, czyli nie tylko całkiem młodzi prowadzą blogi, super :D gratuluję dwójki dzieci i determinacji, ja znana jestem ze słomianego zapału, nie jest to mój pierwszy recenzencki blog, jednak chciałabym, mimo ograniczonego czasu, czytać i prowadzić blog w miarę regularnie i zadowalająco dla czytelników :)

      Usuń

Copyright © 2016 Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ , Blogger